yay!

(no subject)

HI I'M DAH-YEON AND I CAN WRITE HELLAH GOOD SCRIPTS FOR MY FAVORITE ASIANS WHO ARE TAKING SPANISH. YEEEEE HAW! I SECRETLY WANT TO SEE DOMYOUJI AND RUI DO THE NAUGHTY HAHAHAHAHAHA.
yay!

(no subject)

I HAVE AN EMO HUBBY HAHAHAHA AND HE'S WHITEEEEEE.















SHUT UP RITA I HATE YOU AND YOU WERE MARRIED TO HIM FIRST BEFORE YOU GOT BORED AND MOVED ON TO ISAN HAHAHAHAHA AHAHAHA
towels?!  why NOT?!

(no subject)

i've been in korea for two whole days now and i've realized something that i can't tell what are knock offs or not becuase they are done some damn good here if you go to the right person and that boy and girl friends wearing the same tee-shirts are just plane dorky (so whatever sofie i'll just clash with my boy friend that is if i don't end up as a spinster)

....

oh also that i've eaten more in the last two days then i have in like the last past week when i was in Kirkland and now i must have gained so MUCH WEIGHT.... oh also that i'm annoyed at UW housing and DAWG THING WTF I AM A DAWG NOW COME ON AND GIVE ME MY INFO AND THAT i miss rita haha and maire

oh and it's also funny that my aunt wants me to get drunk with my cusions (crap spelled wrong) and shall send me out with them to do just so and that sofie is reading behind my shoulders
  • Current Mood
    blah blah
this is what a fish looks like

BOOO!!!!! *pats self on back*

YAY!!!! I GOT AN A IN JAPANESE!! HAHA!!!!!!!!! and maire i'm a loser and i already looked up a bus schedule for the 21st and i can drive us to the south kirkland park and ride and our bus will leave at 2:54 but we won't get there at until like 3:45 or something if you wanted an appointment around 4:00 or 4:30 or so because apparently the cutts like an hour and a 1/2 on average and chicka you got a LOTS OF HAIR so would you like to do it then?! also it's right in front of Northgate Mall apparently and do you want to make the appoitments?! or just yours or what?! hahahahahhaha HI!!!!!!!!! BROWNIES TOMORROW!!!!! AND WHY THE ?! TOGETHER SO MUCHOS?!?!?!?! RAINBOOTS!!!!!!!! also how much will the buss be?!?!?!
  • Current Mood
    accomplished accomplished
yay!! we all love cell phones

as always whining again

what is this crap?! i do not know 2 over 40 year old native speakers of enlgish!!!!! i'm asian!!!! annoys me oh well i'm gonna watch kitto daijoubu damn i need the music video... *kicks computer*
  • Current Mood
    amused amused